HOTHEL - ZASADY DZIAŁALNOŚCI I WARUNKI REZERWACJI

 
  1. Doba w apartamencie trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00.
  2. Miejsca parkingowe znajdują się przed budynkiem na ul. Bursztynowej. W sezonie letnim (czerwiec – wrzesień) jest to miejska płatna strefa parkowania, dlatego udostępniamy Państwu abonament, który należy umieścić za przednią szybą. Upoważnia on również do parkowania w płatnej strefie parkowania w mieście Hel. Przed wyjazdem prosimy o zwrot karty.
  3. Na życzenie udostępniamy gościom żelazko i deskę do prasowania, łóżeczko dziecięce z pościelą (prosimy o informację w momencie rezerwacji), dodatkowe łóżko typu „dostawka” (w cenie 50 zł za dobę, prosimy również o wcześniejszą informację).
  4. Zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Helu od turystów pobierana jest opłata miejscowa w wysokości 2 zł za osobę za każdą dobę. Prosimy o pozostawienie opłaty miejscowej na stole w apartamencie.
  5. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do godziny 7.00. W tym czasie w obiekcie nie mogą przebywać osoby, które nie są zameldowane w apartamencie. Zameldowani goście nie mogą przekazywać apartamentu do użytkowania osobom trzecim.
  6. Zachowanie gości nie może zakłócać pobytu innych gości. Niewłaściwe zachowanie może spowodować odmówienie dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę, wraz z koniecznością uregulowania zobowiązania finansowego za cały zarezerwowany pobyt.
  7. W całym obiekcie bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych. Naruszenie tego zakazu może skutkować wymeldowaniem gości z apartamentu w momencie stwierdzenia ww. naruszenia bez obowiązku zwrotu uiszczonej opłaty za pobyt oraz obciążeniem finansowym w wysokości 100 zł za każdy dzień pobytu.
  8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe bezwzględnie zabronione jest używanie w pokojach grzałek, kuchenek elektrycznych i innych podobnych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  9. Zabrania się smażenia ryb w apartamentach.
  10. Jeżeli goście stwierdzą jakiekolwiek usterki lub braki w apartamencie, prosimy o niezwłoczną informację. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej je usunąć.
  11. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych wynajmowanego apartamentu oraz części wspólnych obiektu, powstałe z ich winy lub z winy odwiedzających gości osób trzecich. Szkody należy zgłaszać niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
  12. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, kosztowności albo przedmiotów mających innego rodzaju wartość. W celu ochrony własnego mienia prosimy o zamykanie apartamentów na klucz.
  13. W przypadku rezygnacji Gości z pobytu opłata za pobyt nie podlega zwrotowi. W indywidualnych przypadkach, jeżeli brak możliwości przyjazdu w zarezerwowanym terminie zostanie zgłoszony z przynajmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem (dla rezerwacji w lipcu i sierpniu z jednomiesięcznym wyprzedzeniem), możliwe jest ustalenie innego terminu pobytu w ramach ceny za opłaconą rezerwację.
+48 606 435 025