HOTHEL - ZASADY DZIAŁALNOŚCI I WARUNKI REZERWACJI
- Doba w apartamencie trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00.
- Miejsca parkingowe znajdują się przed budynkiem na ul. Bursztynowej. W sezonie letnim (czerwiec – wrzesień) jest to miejska płatna strefa parkowania, dlatego udostępniamy Państwu abonament, który należy umieścić za przednią szybą. Upoważnia on również do parkowania w płatnej strefie parkowania w mieście Hel. Przed wyjazdem prosimy o zwrot karty.
- Na życzenie udostępniamy gościom żelazko i deskę do prasowania, łóżeczko dziecięce z pościelą (prosimy o informację w momencie rezerwacji), dodatkowe łóżko typu „dostawka” (w cenie 50 zł za dobę, prosimy również o wcześniejszą informację).
- Goście mogą w okresie do wiosny do jesieni bezpłatnie korzystać z HOTHEL-owych rowerów, leżaków, parawanów i ręczników plażowych. Prosimy nie wjeżdżać rowerami na piasek.
- Zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Helu od turystów pobierana jest opłata miejscowa w wysokości 2 zł za osobę za każdą dobę. Prosimy o pozostawienie opłaty miejscowej na stole w apartamencie.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do godziny 7.00. W tym czasie w obiekcie nie mogą przebywać osoby, które nie są zameldowane w apartamencie. Zameldowani goście nie mogą przekazywać apartamentu do użytkowania osobom trzecim.
- Zachowanie gości nie może zakłócać pobytu innych gości. Niewłaściwe zachowanie może spowodować odmówienie dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę, wraz z koniecznością uregulowania zobowiązania finansowego za cały zarezerwowany pobyt.
- W całym obiekcie bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych. Naruszenie tego zakazu może skutkować wymeldowaniem gości z apartamentu w momencie stwierdzenia ww. naruszenia bez obowiązku zwrotu uiszczonej opłaty za pobyt oraz obciążeniem finansowym w wysokości 100 zł za każdy dzień pobytu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe bezwzględnie zabronione jest używanie w pokojach grzałek, kuchenek elektrycznych i innych podobnych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Zabrania się smażenia ryb w apartamentach.
- Jeżeli goście stwierdzą jakiekolwiek usterki lub braki w apartamencie, prosimy o niezwłoczną informację. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej je usunąć.
- Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych wynajmowanego apartamentu oraz części wspólnych obiektu, powstałe z ich winy lub z winy odwiedzających gości osób trzecich. Szkody należy zgłaszać niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
- Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, kosztowności albo przedmiotów mających innego rodzaju wartość. W celu ochrony własnego mienia prosimy o zamykanie apartamentów na klucz.
- Na terenie obiektu prowadzony jest monitoring wizyjny. Klauzula informacyjna RODO dot. monitoringu dostępna jest na żądanie.
- W przypadku anulowania rezerwacji, dokonana płatność nie podlega zwrotowi. Jeżeli brak możliwości przyjazdu w zarezerwowanym terminie zostanie zgłoszony z przynajmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem (dla rezerwacji w lipcu i sierpniu z jednomiesięcznym wyprzedzeniem), możliwe jest ustalenie innego terminu pobytu, uwzględniając obowiązujące w nowym terminie ceny, minimalną długość pobytu oraz dostępność apartamentów. Zaznaczamy, że ceny apartamentów różnią się w zależności od wybranego terminu. Jeżeli chcieliby Państwo poznać ceny i minimalną długość pobytu obowiązujące w innych terminach, prosimy o ich wskazanie. Przyznany voucher jest ważny przez 6 miesięcy. Powyższe zasady zmiany terminu pobytu na podstawie przyznanego vouchera obowiązują również wówczas, gdy nie będziemy mogli świadczyć dla Państwa usługi noclegowej w wyniku działania siły wyższej, np. w wyniku decyzji organów administracji publicznej. Jeżeli będą Państwo zmuszeni zrezygnować z rezerwacji apartamentu z krótszym wyprzedzeniem niż wskazany powyżej termin, prosimy niezwłocznie o informację. Dołożymy wszelkich starań, aby również w takiej sytuacji móc zaproponować Państwu voucher na pobyt w późniejszym terminie.
- Jeżeli dokonywana jest rezerwacja apartamentu na pobyt osoby małoletniej, która w apartamencie nie będzie pozostawała pod opieką swojego rodzica lub opiekuna prawnego, w momencie rezerwacji należy przedłożyć zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na pozostawanie przez małoletniego pod opieką wskazanej osoby dorosłej.